czwartek, 28 lipca 2016

WSBK: Zespół Althea BMW także testował na Lausitzringu

   Nie tylko Ducati korzystało z toru Lausitzring. W tym samym czasie do rundy na niemieckim torze przygotowywali się zawodnicy zespołu Althea BMW. Niestety, w testach nie mógł uczestniczyć nadal kontuzjowany Markus Reiterberger. Jego partner z zespołu, Jordi Torres, uważa testy, które odbył za bardzo pomocne. 

Jordi Torres:

"   Dwa dni testów były dla nas bardzo przydatne. Pracowaliśmy sporo nad ustawieniami motocykla. Nie wiemy, w jakim miejscu znajdujemy się w porównaniu do innych rywali, zanim nie zjawimy się tutaj podczas wyścigowego weekendu. Jestem zadowolony, że zebrałem tu wiele informacji. Żałuje, że nie ma z nami Markusa, który z pewnością mógłby mi pomóc, ponieważ doskonale zna ten tor. 

   Na torze pojawił się także Raffaele De Rosa, który po zdobyciu nowych doświadczeń podczas rundy World Superbike na torze Laguna Seca, powróci do rywalizacji w klasie Superstock 1000.

Raffaele De Rosa:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, ponieważ wszystkie rozwiązania, które testowaliśmy, działają tak jak należy. Mieliśmy szczęście z pogodą. Tor bardzo mi się podoba. Przyczepność na tym torze nie jest zła, układ zakrętów na tym torze nieco różni się od innych obiektów w kalendarzu, jest tutaj wiele szykan lewo-prawo. Bardzo użyteczne jest to, że przyjechaliśmy tutaj przed wyścigiem, bo nie znam tego toru. Zobaczymy we wrześniu, co będę w stanie zrobić."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz