niedziela, 10 lipca 2016

Wypowiedzi kierowców Kawasaki po pierwszym wyścigu na torze Laguna Seca

Johnatan Rea:

"   Jestem bardzo szczęśliwy ze zwycięstwa, ale powiem szczerze, że nie był to mój najlepszy wyścig w życiu. Wykonałem podczas wyścigu sporo niewielkich błędów, co powoduje że nie jestem usatysfakcjonowany z przebiegu wyścigu. Najważniejsze jest to, że wygrałem wyścig i z tego jestem zadowolony. Znaleźliśmy dobre ustawienia motocykla, ale mogą być one lepsze, bazując na informacjach zebranych podczas dzisiejszego wyścigu."

Tom Sykes:

"   Jestem bardzo zadowolony i szczerze powiedziawszy nie mogłem zrobić nic więcej. Johnatan pojechał bardzo dobry wyścig, a my jedyne co możemy zrobić to poprawić motocykl i spróbować walki o zwycięstwo w drugim wyścigu. Dzisiaj musiałem mocno walczyć i odrabiać straty, które ponosiłem na wcześniejszych okrążeniach. Mamy pewne pole do poprawy, musimy zrobić korekty tam, gdzie mieliśmy największe problemy z motocyklem."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz