niedziela, 31 lipca 2016

Zawodnicy Yamaha Factory Racing po zwycięstwie w Suzuka 8 Hours

Katsuyuki Nakasuga:

"   Dla mnie jest to drugie zwycięstwo tutaj i drugie z Yamahą, jestem szczęśliwy i zaszczycony, gdyż jest to najważniejszy wyścig w moim kraju. Muszę podziękować kolegom i zespołowi za wykonanie dobrej roboty.  "
 
Alex Lowes:
 
"   Fantastyczne, co nie? W ciągu ostatnich 30 minut jedynym moim zadaniem było unikanie błędów i udało się! Ten wyścig zupełnie różni się od tych, do których jesteśmy przyzwyczajeni na co dzień. Wyścig na torze Suzuka, jak i wyścigi długodystansowe, to w ogóle zupełnie inna planeta."
 
Pol Espargaro:
 
"   Zwycięstwo w poprzednim sezonie było fantastyczne, ale dopiero w tym roku, tak naprawdę zdałem sobie sprawę, jak do tego doszło. Dotarło do mnie znaczenie tego wyścigu wśród japońskich kibiców, więc mogę powiedzieć, że teraz jestem jeszcze lepszy. Dzięki moim kolegom i zespołowi przejechaliśmy doskonały wyścig." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz