niedziela, 31 lipca 2016

Wypowiedzi zawodników Yamaha Factory Racing po sobotnich kwalifikacjach

Pol Espargaro:

"   Jestem naprawdę zadowolony z pole position. Wszyscy trzej mamy podobne tempo. Nie zmienialiśmy dzisiaj w motocyklu za dużo, tylko kilka zmian w elektronice. Podczas kwalifikacji tor był śliski, dlatego wolałem nie ryzykować, w związku z czym nie udało mi się poprawić czasu z zeszłego roku. Kierowcy naszego zespołu mają różne style jazdy, jednak ja najlepiej wpasowałem się w motocykl. "

Katsuyuki Nakasuga:

"   Pokazaliśmy, że mamy dobre tempo i nasz motocykl jest konkurencyjny. Jestem przekonany, że możemy dążyć do wielkiego wyniku w niedzielę. Podczas Superpole czułem lekkie poddenerwowanie, jednak Pol pojechał bardzo dobrze i jestem podekscytowany przed jutrzejszym wyścigiem."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz