niedziela, 24 lipca 2016

BSB: Wypowiedzi zawodników po sobotnich kwalifikacjach na torze Thruxton

Tommy Bridewell:

"   Motocykl działa bardzo dobrze. Próbowaliśmy kilka nowych rzeczy w ten weekend, w tym nowy wahacz, który świetnie działa. Lubię ten tor, mimo że w kilku ostatnich latach dał mi się we znaki. Mimo wszystko czuje się komfortowo. Kwalifikacje były dobre. Udało się nam dokonać dobrych zmian w motocyklu przed Q2, dzięki czemu udało mi się poprawić czasy o sekundę, co było bardzo ważne, aby stanąć w pierwszym rzędzie. Treningi spędziliśmy nad zrozumieniem pracy opon. To będzie interesujący, długi wyścig, ale czuję się dobrze."
 
Dan Linfoot:
 
"   Jestem bardzo zadowolony z mojej pozycji w Superpole, czuję się dużo lepiej niż na Snetterton kilka tygodni temu. Miło jest stanąć w pierwszym rzędzie, ale teraz musimy się zastanowić jakie opony dobrać na wyścig. Dzisiaj wykonaliśmy dobrą pracę, tracąc tylko kilka dziesiątych do zdobywcy pole position. Musimy wieczorem zadecydować, na jakich oponach jutro pojedziemy." 

James Ellison:

"   Nasz motocykl nie działał dobrze, a każda próba zmiany ustawień motocykla nie wychodziła nam na dobre. Jest to szybki i wyboisty tor, który nie odpowiada naszemu motocyklowi. Próbowaliśmy różnych rzeczy, żeby poprawić nasze czasy. Nie tracimy dużo na szykanach, ale dopiero na wyjściu z nich. Gdy jedziemy motocyklem na pełnym gazie, po wyboistym torze, nie jest łatwo. Nie jestem nawet do końca pewny gdzie tracimy czas i co możemy jeszcze poprawić."

Shane Byrne:

"   Najlepszym aspektem tego weekendu jest to, że przyjechaliśmy tutaj właściwie z gotowym motocyklem, ponieważ po Snetterton musieliśmy wprowadzić tylko kilka drobnych zmian i po raz pierwszy w tym sezonie motocykl działał bez zarzutu od samego początku weekendu. W rezultacie, mogliśmy skupić się w ten weekend, na innych rzeczach, choćby oponach. Jestem bardzo zadowolony z naszego motocykla i uważam, że nasze tempo wyścigowe jest bardzo dobre, więc plan na wyścig jest taki, żeby przycisnąć przez kilka pierwszych okrążeń, a potem zobaczymy co dalej. Mogłem dać z siebie więcej w Superpole, ale w motocyklu wbiłem luz, a to ostatnia rzecz o której chcesz pomyśleć, kiedy musisz jechać na czwartym biegu. Mimo tego moje okrążenie okazało się na tyle dobre, że starczyło na pole position, więc czekamy z optymizmem na jutrzejsze wyścigi."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz