+ Strata w stosunku do zwycięzcy na danym okrążeniu
Rea Sykes Hayden vd Mark Giugliano Davies
1. 1:29,5 -0.6 +0.9 +2.8 +0.4 -0.2
2. 1:23.6 + 0.1 +0.2 +0.9 +0.2 +0.1
3. 1:23.8 0.0 +0.2 +0.4 +0.2 0.0
4. 1:23.5 0.0 +0.5 +0.8 +0.2 -0.1
5. 1:24.5 + 0.7 +0.1 0.0 -0.4
6. 1:24.3 0.0 +0.3 +0.5 0.0
7. 1:23.9 + 0.2 +0.7 +0.6 +0.1
8. 1:24.0 + 0.1 +0.8 +0.6 +0.5
9. 1:24.0 + 0.2 +0.6 +0.5 +0.3
10. 1:24.2 + 0.2 +0.6 +0.6 0.0
11. 1:24.1 + 0.1 +1.0 +0.7 +0.1
12. 1:24.3 - 0.3 +0.7 +0.4 -0.2
13. 1:24.3 0.0 +0.7 +0.7
14. 1:24.8 - 0.4 +0.8 -0.1
15. 1:24.2 0.0 +1.1 +0.7
16. 1:24.5 0.0 +0.8 +0.8
17. 1:25.3 -0.6 +0.1 -0.1
18. 1:24.9 -0.1 +0.5 +0.6
19. 1:24.6 +0.2 +0.8 +0.8
20. 1:25.1 +0.5 +0.3 -0.2
21. 1:24.5 +0.4 +0.9 +0.8
22. 1:24.9 +0.4 +0.1 +0.3
23. 1:25.1 -0.2 -0.1 +0.1
24. 1:25.3 0.0 +0.1 0.0
25. 1:25.9 -0.3 -0.4 -0.3
Na podstawie analizy tempa kierowców podczas pierwszego wyścigu na torze Laguna Seca możemy stwierdzić, że zużycie ogumienia musiało być dość duże, patrząc na prawie dwu sekundowe różnice czasów okrążeń zwycięzcy wyścigu, Johnatana Rei, a także Toma Sykesa. Być może do walki o zwycięstwo mógł włączyć Chaz Davies, jednak upadek przeszkodził mu w tym, podobnie jak Davide Giugliano, który miał całkiem niezłe tempo, aby stanąć w tym wyścigu na podium. Druga grupa z Haydenem i vd Markiem na czele miała duże problemy z osiąganiem czasów takich jak, dwójka zawodników fabrycznego zespołu Kawasaki, mając na niektórych okrążeniach nawet około sekundy straty.
Polub fanpage na Facebooku:
https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz