wtorek, 30 sierpnia 2016

BSB: Wypowiedzi kierowców po rundzie na torze Cadwell Park

Shane Byrne:

"   Próbowałem mocno naciskać w drugim wyścigu, jechałem szybciej niż w pierwszym, ale to nie wystarczyło. Spojrzałem na opony po wyścigu i były znacznie bardziej zużyte, niż u dwóch chłopaków przede mną. Nie jestem pewien, dlaczego opony miały większe zużycie, niż w pierwszym wyścigu, więc będziemy musieli to przeanalizować. Bardzo mi się podoba tor Cadwell Park mimo, że mieliśmy na nim w ostatnich latach sporo pecha, ale w tym roku wyjeżdżamy stąd ze zwycięstwem i kolejnym podium, więc nie mogę narzekać."

Jason O'Halloran:

"   Mamy pierwsze podwójne podium w tym sezonie, więc jestem bardzo zadowolony z dwóch, bardzo dobrych wyścigów. Nasz motocykl sprawował się świetnie z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Mamy świetne tempo w tym sezonie, w ostatnich czterech rundach byłem na podium, jesteśmy konkurencyjni wobec Leona i Shakey'ego, więc musimy być zadowoleni z pracy, którą wykonujemy. Musimy spróbować zwyciężyć w jednym lub dwóch wyścigach. Mamy dużo miejsc na podium, ale tylko jedno zwycięstwo. Zobaczymy, co będziemy w stanie zrobić w trzech wyścigach na torze Oulton Park. Czuję, że mamy potencjał do tego, żeby być jeszcze szybszymi. W każdej rundzie mamy coraz lepsze ustawienia, dlatego w kolejnych rundach, możemy być jeszcze silniejsi."  

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz