środa, 17 sierpnia 2016

MotoGP: Alvaro Bautista oficjalnie w zespole Aspara

    Dzisiaj oficjalnie ogłoszono informację, o podpisaniu kontraktu przez Alvaro Bautistę w zespole Aspara na sezon 2017. Dla Bautisty jest to tym samym powrót do tego zespołu, po tym jak ścigał się w nim w latach 2006-2009 w klasach 125cc i 250cc. W pierwszym sezonie startów z teamem Aspara wywalczył mistrzostwo świata w klasie 125cc, natomiast trzy kolejne sezony spędził w klasie 250cc, gdzie w 2008 r. został wicemistrzem świata. 

Jorge Martinez Aspar:

"   Dla naszego zespołu, fantastyczne jest to, że Alvaro do nas powraca. Wygraliśmy z nim nasz pierwszy tytuł mistrza świata i jesteśmy bardzo zadowoleni z tych kilku lat, jakie spędziliśmy wtedy razem. Nasze relacje pomiędzy mną a Alvaro są doskonałe, co powinno być dodatkowym magnesem dla sponsorów. Mam nadzieję, że zatrudnienie Alvaro przyniesie nam świetne rezultaty. Ważną rzeczą dla nas było, mieć w składzie hiszpańskiego kierowcę. On może dać nam przewagę na torze."

Alvaro Bautista:

"   Jestem szczęśliwy, że powracam do miejsca, które przez wiele lat było moim domem w mistrzostwach świata, zdobyłem z nimi mistrzostwo świata 125cc w 2006 r., walczyłem o tytuł w 250cc. Jestem zadowolony i bardzo zmotywowany z powodu powrotu tutaj, kolejny sezon w MotoGP będzie na pewno świetną przygodą. Przez ostatnie lata zyskałem dużo więcej doświadczenia. Jestem przekonany, że mogę być konkurencyjny wraz z tym zespołem w 2017 r."  

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz