poniedziałek, 22 sierpnia 2016

WSBK: Testy zespołu Pata Yamaha na Lausitzringu

    W zeszłym tygodniu, kierowcy zespołu Pata Yamaha, rywalizującego w World Superbike, testowali przez dwa dni, na niemieckim torze Lausitzring, celem testów było nie tylko sprawdzenie nowych części, ale także nauka toru. Kierowcy testowali nową ramę, a także zmodyfikowany silnik, Alex Lowes przejechał 133 okrążenia, a Sylvain Guintoli który powraca po długiej przerwie spowodowanej kontuzją, przejechał 139 okrążeń.

Alex Lowes:

"   Mieliśmy dwa produktywne dni w Niemczech, rozwijaliśmy nasz pakiet techniczny, dodaliśmy kilka nowych elementów do R1, szukając idealnej konfiguracji, ponieważ jest to trudny tor, z wieloma szybkimi zmianami kierunku jazdy i nieregularnej powierzchni. Ogólnie rzecz biorąc, tor jest świetny, ale trudny. Moje czucie motocykla uległo poprawie, jestem zadowolony, we wrześniu pojedziemy na testy na tor Magny-Cours, gdzie spróbujemy być jeszcze szybsi, przed kolejnymi wyścigami na torze Lausitzring."

Sylvain Guintoli:

"   Dzisiaj jeździłem dużo więcej niż wczoraj, więc moja praca była bardziej intensywna i bardziej przydatna. Bardzo dobrze było zrozumieć, w jakim tempie poruszam się po torze, odzyskałem zaufanie wraz z moim zespołem i to było wspaniałe, jak również bardzo ważne. Motocykl  zmienił się, odkąd jeździłem na nim po raz ostatni w kwietniu. Zmianie uległo podwozie, podobnie jak ustawienia, wszyscy ciężko pracowaliśmy razem, żeby zrozumieć każdą zmianę, naszym celem jest jak najszybciej powrócić do optymalnej szybkości. Podczas następnych testów na torze Magny-Cours postaram się być jeszcze szybszym."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz