sobota, 27 sierpnia 2016

WSBK: Wypowiedź Davide Giugliano

Davide Giugliano:

"   Pucetti to bardzo dobry zespół, zdobyli w zeszłym roku mistrzostwo świata Supersportów, a w tym sezonie zajmują dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji generalnej, bardzo trudnej kategorii. Mają duże wsparcie ze strony Kawasaki, dlatego chętnie z nimi rozmawiam. Uważam, że Manuel to świetny facet, z wielkim potencjałem, ma ważny zespół. W tej chwili to jest opcja preferowana przeze mnie. Są jeszcze pewne szczegóły do ustalenia, ale myślę, że nie będzie trwało to długo. Ich oferta jest bardzo interesująca. Istnieją również inne opcje, mam kilka ofert w WorldSBK, a także w Moto2. Wszystko wygląda dobrze, ale zastanawiam się, co jest najlepsze dla mojej kariery. Ostatnio powstało wielkie zamieszanie, sugerujące że mam już podpisane kontrakty, ale nic jeszcze nie zostało sfinalizowane. Nadal preferuje ściganie się tutaj i bycie na padoku WorldSBK ponieważ jestem na nim od 15 roku życia, teraz mam 26. Zmiana różnych nawyków, a także torów nie jest łatwa. Ale czasami trzeba tak zrobić, jeśli uważasz, że zmiana jest krokiem naprzód."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz