czwartek, 18 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców przed weekendem w Brnie

Valentino Rossi:

"   Jestem zadowolony, że wracamy na tor po niecałym tygodniu od ostatniego wyścigu. W Austrii naszym celem było podium, jednak nie udało nam się tego dokonać. Podczas testów było ciężko, jednak podczas wyścigu było już zdecydowanie lepiej. Tor w Brnie znam bardzo dobrze i czuję się na nim fantastycznie, w zeszłym roku Jorge był tutaj dużo szybszy ode mnie, chciałbym w tym roku być sporo lepszy."

Jorge Lorenzo:

"   Myślę, że w Austrii odniosłem bardzo ważny wynik, który zakończył czarny okres w moich startach, jestem bardzo zadowolony, że stanąłem na podium. Jestem podekscytowany wyścigiem w Brnie, ponieważ tor jest odpowiedni dla charakterystyki naszego motocykla M1, ponieważ ma dużo szybkich zakrętów. Mam dobre wspomnienia z zeszłego roku, kiedy zdominowałem weekend. Mam nadzieję, że podobnie będzie w tym roku, dzięki czemu zdobędę cenne punkty w mistrzostwach."

Andrea Dovizioso:

"   Po finiszu na dwóch pierwszych miejscach, w wyścigu w Austrii, Ducati czuję się dużo pewniej. Musimy kontynuować pracę nad detalami motocykla, dlatego że nasi rywale są bardzo silni,a Yamaha była brdzo blisko od Ducati na mecie. Myślę, że na torze w Brnie będzie nam trochę trudniej, jednak motocykl w ostatnich tygodniach przeszedł sporo modyfikacji, dzięki czemu jestem pewny, że znów będziemy konkurencyjni."

Andrea Iannone:

"   Cały czas tkwią we mnie emocje po wygranym wyścigu w Austrii. Jedyne co mogę powiedzieć  o poprzednim weekendzie, to że był niewiarygodny. Wierzę, że tor w Brnie jest odpowiedni dla nas, w zeszłym roku dojechałem do mety na czwartym miejscu z powodu problemu technicznego, jednak w tym roku jesteśmy w stanie walczyć o miejsce na podium w każdym wyścigu. Nasi rywale są bardzo mocni na tym torze, jednak myślę, że mamy dużą szansę, żeby osiągnąć kolejny świetny wyścig." 

Marc Marquez:

"   Weekend w Austrii był dla nas wyzwaniem, jednak zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy, dobrze, że wszystko skończyło się szczęśliwie. Moje ramię nie przeszkadzało mi podczas wyścigu, ale mimo wszystko dla mojego zdrowia, dobrze będzie odpocząć między rundami w Austrii i Brnie. Brno nie jest zbyt lubianym torem przeze mnie, jednak miałem tu kilka dobrych wyników w przeszłości. Musimy być skoncentrowani i pracować tak jak zwykle, aby podium na czeskim torze było możliwe."

Dani Pedrosa:

"   W drugiej części sezonu, znajduję się więcej torów, które odpowiadają charakterystyce mojej jazdy, więc powinienem być bardziej konkurencyjny. Brno ma dużo długich prostych, co nie do końca jest dla nas korzystne, ale ścigam się na tym torze od momentu, w którym zacząłem tutaj startować w Mistrzostwach Świata i zawsze dobrze się tutaj czułem. Mamy tu bardzo szerokie i szybkie zakręty, na tym torze musisz znaleźć odpowiednią linię przejazdu, żeby wykręcać dobre czasy okrążeń, nie możesz popełniać żadnych błędów. Mam nadzieję, że warunki pogodowe będą stabilne, dzięki czemu będę mógł w treningach popracować nad odpowiednim tempem i nad pewnością siebie."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com, motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz