piątek, 26 sierpnia 2016

BSB: Wypowiedzi kierowców przed weekendem na torze Cadwell Park

Shane Byrne:

"   Cadwell Park przed nami, to bardzo ekscytujący, trudny tor, ciężko tu być naprawdę szybkim i ciężko się na tym torze wyprzedza. Ostatnio mieliśmy testy na tym torze, więc powinniśmy zacząć weekend od pułapu na którym znaleźliśmy się na testach. Wielu naszych konkurentów również jeździło po tym torze, ale wiemy, co musimy poprawić. Mam nadzieję umocnić swoje miejsce w Showdown w ten weekend i podtrzymać dobre wyniki, na które nasz zespół zasługuje."

Jason O'Halloran:

"   Cadwell jest torem, na którym zawsze uwielbiam jeździć. Odbyte testy kilka tygodni temu są dla mnie bardzo ważne jako, że w zeszłym roku opuściłem tą rundę i minęło trochę czasu odkąd ostatni raz jeździłem po tym torze. Znalazłem ustawienia motocykla, które są dla mnie odpowiednie i czuję się równie dobrze, jak na motocyklu Superstock w 2014 r., motocykl jeździł tak jak chciałem. Myślę, że ludzie zapominają o moich poważnych kontuzjach. Złamałem kość udową, rozbiłem nadgarstek, rękę. Dopiero po rundzie w Knockhill, zaczęło nam iść lepiej, stałem się bardziej silny, czuję się znacznie bardziej komfortowo i jestem pewny siebie, a to potrzebne, żeby ścigać się z takimi gościami, jak Shakey czy Leon. Jesteśmy w czołówce, a nie sądzę, że było wielu ludzi, którzy oczekiwali tego przed początkiem sezonu, a nawet w kilku pierwszych rundach, musimy kontynuować dobrą passę i walczyć o zwycięstwo, również w ten weekend."

Luke Mossey:

"   Czuję się bardzo dobrze, przed jazdą na torze Cadwell Park w ten weekend, dobrze było widać, że w ostatnich kilku rundach, pokazywaliśmy niezłą formę. Zdobyłem dużo punktów w ostatnich rundach, włączając w to kilka miejsc na podium i myślę, że możemy utrzymać tą dyspozycję. Musimy zaryzykować i znaleźć się w Showdown w tym sezonie. Wyścigi w Cadwell są fantastyczne, już nie mogę się doczekać."

Leon Haslam:

"   Musimy pokonać Shakey'ego w ten weekend, a także na torze Oulton Park zdobyć kilka miejsc na podium, żeby mieć w miarę wyrównane szanse przed startem Showdown. Ducati jest silne, nie ma co zaprzeczać. Mają w pełni fabryczny motocykl z dużym wsparciem technicznym, a dodatkowo wykonują świetną robotę. W ciągu ostatnich rund, każdy weekend był bardzo ciężki, nie było nam łatwo znaleźć się w pierwszej piętnastce przed Superpole. Nie wiem co będzie działo się w ten weekend, ale testy na Cadwell Park, wypadły w miarę nieźle. Znaleźliśmy kilka problemów i udało się nam je rozwiązać, jednak są rzeczy, których nie możemy użyć podczas weekendu wyścigowego. Chcę już w pierwszym treningu pojechać z czasem, który da mi pozycję pierwszą bądź drugą, a następnie skupić się nad tempem na dystansie całego wyścigu, aby móc zwyciężyć w poniedziałek."

Tommy Bridewell:

"   Jestem pewny siebie, przed każdą kolejną rundą, myślę, że w ten weekend może być jeszcze lepiej. Odbyliśmy tutaj dobre dla nas testy, próbowaliśmy różnych rzeczy z motocyklem. Mieliśmy dość ograniczony czas na torze, a wieczorem warunki nie były raczej podobne do tych, w których będziemy się ścigać podczas weekendu wyścigowego, ale dobrze się czuje na motocyklu i mamy dobre ustawienia na ten weekend. Showdown nadal jest naszym celem. Trzecie miejsce w pierwszym wyścigu to za mało, żeby myśleć o Showdown, dlatego weekend na torze Brands Hatch nie był dla nas udany. Wyniki te wprowadzają mieszane uczucia w naszym zespole. Ciężko będzie walczyć o Showdown, ale w tej chwili i tak nie mamy już nic do stracenia. Nie możemy jednak dopuścić do sytuacji, w której nie zdobędziemy punktów w kolejnych wyścigach. Mamy pięć wyścigów, zaczynamy w ten weekend, aby znaleźć się w Showdown, musimy być w każdym wyścigu na podium." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz