środa, 31 sierpnia 2016

WSBK: Michael van der Mark o swoim wyborze

Michael van der Mark:

"   Miałem kilka opcji. Jedną z nich była Honda, dali mi dobrą ofertę, chcieli żebym pozostał z nimi. Ale chcę wygrywać, dlatego uznałem, że muszę coś zmienić. Byłem w obecnym zespole już dłuższy czas, dlatego chcę przejść do nowego zespołu i zdobyć nowe doświadczenie. Miałem kilka możliwości i jestem z tego bardzo szczęśliwy i wybrałem Yamahę, bo wierzę, że ma konkurencyjny motocykl. W tym roku udowodnili, że robią duże postępy. To była trudna decyzja, żeby opuścić zespół Ten Kate Honda, ale dla mnie to nowa przygoda, której potrzebuje. Jestem bardzo zadowolony ze swojej decyzji. Przeżyłem niesamowity okres z zespołem Ten Kate, ale jestem zadowolony z nowej przygody. Yamaha R1 jest zupełnie inna od Hondy, wygląda coraz lepiej na torze. Ich postęp jest bardzo obiecujący i wierzę, że w przyszłym roku będą znacznie bardziej konkurencyjni. Moim celem jest walka i zdobycie tytułu mistrzowskiego. W tym roku mamy dobry motocykl, ale jednak trochę nam brakuje. Mieliśmy kilka dobrych wyników, ale jak każdy zawodnik, chcę wygrywać. Jestem pewien, że w przyszłym roku będę miał motocykl, na którym będę wygrywał." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz