wtorek, 30 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców zespołu Tech3 przed GP Wielkiej Brytanii

Alex Lowes:

"   Spełniło się moje marzenie. Oczywiście, jest mi przykro, że Bradley jest kontuzjowany, życzę mu, żeby jak najszybciej doszedł do zdrowia. W niedzielę, kiedy będę jechać w jednym wyścigu z Rossim, Lorenzo i Marquezem, chyba będę musiał się uszczypnąć, żeby sprawdzić, czy to nie sen. Jestem tutaj, aby się uczyć i podziękować zespołowi Tech3 za okazję."

Pol Espargaro:

"   Nie mogę się już doczekać, ponieważ weekend w Czechach był dla nas bardzo trudny. Lubię Silverstone, bo to szybki tor i odpowiada charakterystyce Yamahy. Deszcz sprawił, że ostatnie wyścigi były jeszcze bardziej trudne, dlatego mam nadzieję, że tym razem pogoda będzie dobra. W 2012 r., wygrałem tu w Moto2, natomiast w debiucie w MotoGP, zająłem tu szóste miejsce. Myślę, że możemy być konkurencyjni i zanotować świetny wynik."

Bradley Smith:

"   To wstyd, że nie będzie mnie na torze. Współpracuje z moim fizjoterapeutą, aby jak najszybciej powrócić na tor. W najbliższych tygodniach będę miał spotkanie z chirurgiem, po którym będę mógł określić przybliżony czas powrotu na motocykl."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz