czwartek, 25 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi członków zespołu KTM po testach na torze Misano

Mike Leitner:

"   Po raz kolejny testy są bardzo pomocne, nawet jeśli doświadczamy złych rzeczy. Ludzie oczekują od nas niesamowitych osiągnięć, zapominając że oficjalnie ogłosiliśmy wejście do MotoGP, mniej niż rok temu. Musimy odrobić pracę domową jak najlepiej, bo tylko to zapewni nam udział, podczas rundy w Katarze w przyszłym roku. W dalszym ciągu zbieramy niezbędny wkład, do uzyskania dalszych możliwości rozwoju."

Sebastian Risse:

"   Prawie wszystko jest tu nowe, zaczynając od ramy, mamy kompletnie nowe owiewki, aerodynamikę. Pod koniec trzeciego dnia testów nowe części zaczęły pokazywać swój potencjał, jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego powodu, teraz musimy sprawdzić je na innym torze, w tym celu udamy się w przyszłym tygodniu do Aragonii."

Mika Kallio:

"   Mieliśmy bardzo dobry początek testu, kiedy robiliśmy naszą symulację wyścigu, ale po moim wypadku w połowie drugiego dnia doszedł jeszcze jeden problem, który nas zatrzymał. Po raz kolejny wiele się nauczyliśmy, jeździłem na motocyklu na limicie. Patrząc na czasy okrążeń udało się nam potwierdzić skuteczność z toru Red Bull Ring, a w porównaniu, kiedy byliśmy tu wcześniej, poprawiliśmy się o dwie sekundy. Nowe owiewki nie dokonały aż tak dużych zmian, ale myślę, że mamy więcej pomysłów na Aragonię."

Karel Abraham:

"   Przetestowałem wiele rzeczy: ustawienia,elektronikę. To było męczące dla mnie, ale myślę, że zrobiliśmy krok naprzód."

Alex Hofmann:

"   To był mój pierwszy prawdziwy dzień testów na motocyklu RC16. Udało nam się jeździć cały dzień w doskonałych warunkach, zrobiłem 92 okrążenia. RC16 wydaję się być bardzo dobrym motocyklem po tych wszystkich zmianach, a ja nadal jestem pod wrażeniem pracy wykonanej przez zespół. Jesteśmy teraz na takim poziomie, że możemy śmiało powiedzieć, że nasz występ z dziką kartą, przyjdzie w odpowiednim czasie." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz