środa, 24 sierpnia 2016

WSBK: Wypowiedź Chaza Daviesa o testach, tegorocznych mistrzostwach i przyszłości

Chaz Davies:

"   Podczas jazdy czułem ukłucia w plecach, a z każdym kolejnym okrążeniem, było coraz gorzej. Nie miałem wyboru i musiałem przerwać testy. Teraz muszę rozwiązać ten mały problem. Muszę powiedzieć, że byłem szybszy niż w wyścigu w tym roku, mimo że zdążyłem przejechać tylko 14 okrążeń. Jestem zadowolony, ponieważ znalazłem coś, co pozwala mi być bardziej pewnym siebie. Jeśli mam być szczery, to mistrzostwa nie idą po mojej myśli. Niektóre rundy, były dla mnie skomplikowane w każdym calu. Ale myślę, że nauczyliśmy się rozwiązywać problemy, z którymi mieliśmy do czynienia. W każdym wyścigu jest walka i podczas kolejnych wyścigów, również będziemy walczyć. Czuję się bardzo dobrze i myślę, że jestem w stanie pokazać dobre wyniki w ostatnich czterech rundach. Bardzo się ciesze, że w przyszłym roku moim partnerem w zespole będzie Marco Melandri, ponieważ już razem współpracowaliśmy, kiedy jeździliśmy w 2013 r. na BMW. To zawodnik najwyższej klasy i pomimo tego, że miał długą przerwę od ścigania, nadal jeździ bardzo szybko. Marco będzie jedną z gwiazd sezonu 2017, a ja będę miał bardzo silnego, konkurencyjnego kolegę. Widząc go, jeżdżącego na Panigale, jestem zadowolony, bo wierzę, że podniesie poziom naszego zespołu."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz