poniedziałek, 15 sierpnia 2016

MotoGP: Danilo Petrucci karnie przesunięty na polach startowych do wyścigu o GP Czech

   Danilo Petrucci zostanie ukarany przesunięciem na polach startowych do wyścigu o GP Czech, o trzy pozycje. Jest to skutek zdarzenia, pomiędzy nim, a Eugenem Laverty, który upadł w wyniku zachowania Włocha na hamowaniu, w ostatnim zakręcie. 

Danilo Petrucci:

"   Przede wszystkim chciałbym przeprosić Eugene'a za uderzenie go. Nie chciałem tego zrobić, chciałem go zaatakować, ale zbyt mocno opóźniłem hamowanie, wskutek czego znalazł się na poboczu, bardzo mi przykro, że z powodu mojego błędu upadł. To był bardzo trudny weekend dla mnie, wyścig nie poszedł, tak jak należy. Brno jest w przyszłym tygodniu i chcę, żeby było dużo lepiej."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz