niedziela, 14 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców po wyścigu na Red Bull Ringu

Andrea Iannone:

"   To jest niesamowite uczucie. Bardzo trudno wyrazić słowami, emocje które czuję. To moje pierwsze zwycięstwo w MotoGP, na motocyklu Ducati. Startuje na nim odkąd zacząłem jeździć w królewskiej klasie i przez ostatnie cztery lata ciężko pracowałem z niesamowitymi ludźmi, którzy dali mi 100% wsparcia. Wiem, że mój kontrakt z Ducati kończy się po tym sezonie, ale myślę, że jest to bardzo dobry prezent na zakończenie naszej współpracy."

Andrea Dovizioso:

"   Jestem rozczarowany tym, jak zachowywały się opony, dlatego że motocykl i cała reszta działała w ten weekend bardzo dobrze. Na hamowaniu byłem lepszy od Iannone, ale nie miałem takiej samej przyczepności jak on, co było widać szczególnie podczas końcówki wyścigu. Próbowałem jechać jak najszybciej się da, chciałem go wyprzedzić, ale nie miałem na tyle miejsca, żeby to zrobić, więc jestem rozczarowany. Ale dublet Ducati to fantastyczna sprawa. Wiem ile godzin spędziliśmy na torze i w fabryce, żeby to osiągnąć."

Jorge Lorenzo:

"   Zdobycie podium było bardzo ważne w tym wyścigu. Mieliśmy czarny okres, kiedy właściwie nie zdobywaliśmy punktów, więc źle się z tym czuliśmy. To był dobry weekend, zaliczyliśmy dobre kwalifikacje i bardzo dobry wyścig. Na początku wyścigu Iannone był wolniejszy niż zakładałem, ale z okrążenia na okrążenie był coraz szybszy mimo, że miał założoną miękką oponę! To było dla mnie niespodzianką, ale cieszę się, że Yamaha nie była tak daleko od Ducati, jak zakładaliśmy wcześniej, ale trzeba przyznać, że dla Ducati to jest perfekcyjny tor."

Valentino Rossi:

"   To był dobry wyścig, ponieważ różnica pomiędzy nami a rywalami nie była zbyt duża. Oczywiście, niedobrze, że nie byłem w stanie powalczyć z Lorenzo. Chciałem przyjechać tutaj na podium, ale w końcówce nie byłem w stanie nic zrobić, więc nie jestem z tego powodu szczęśliwy, ale reszta weekendu była całkiem dobra. Nasze tempo wyścigowe było dość podobne do zwycięzcy tego wyścigu, więc musimy być silniejsi podczas rundy w Brnie. Dla mnie Brno jest fantastycznym torem, na którym wygrałem po raz pierwszy w swojej karierze, choć w ostatnich latach nie szło mi tam dobrze, to postaram się w tym roku być bardziej konkurencyjnym. Myślę, że dzisiejsza czołówka wyścigu może być równie mocna podczas rundy w Brnie, ponieważ oni zawsze byli dobrzy na prostych, których jest tam wiele. Myślę, że trzeba mieć oko na nich."

Dani Pedrosa:

"   W wyścigu mieliśmy znacznie lepsze tempo, niż podczas sesji treningowych, wykręcałem czasy podobne do czołówki wyścigu. To był ciężki weekend, ale chociaż jego końcówka była dość pozytywna. Teraz musimy wspólnie popracować, żeby zanotować kolejny progres w następnym wyścigu, podczas GP Czech."

Marc Marquez:

"   Po wczorajszym zdarzeniu, jestem szczęśliwy, że mogłem wziąć udział w wyścigu. Moje ramię nie przeszkadzało podczas wyścigu, więc nie miałem żadnych problemów w związku z tym. Piąte miejsce brał bym w tym wyścigu w ciemno. Wiedziałem, że Yamahy i Ducati są szybsze od nas, dlatego najlepszym co mogło się stać to strata pięciu punktów przewagi nad Lorenzo. Mimo trudności, naszym celem jest zdobycie tytułu mistrza świata. Wystartowałem bardzo agresywnie, próbowałem utrzymać się w czołowej grupie, jednak po kilku błędach, nie byłem w stanie utrzymać się w tunelu aerodynamicznym za rywalami, wskutek czego ciężko było ich dogonić." 

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz