poniedziałek, 29 sierpnia 2016

BSB: Wypowiedzi kierowców po niedzielnych kwalifikacjach na torze Cadwell Park

Richard Cooper:

"   Jestem w siódmym niebie, z powodu czasów, jakie tutaj wykręcamy - 1'26.1, to było wszystko, co byłem w stanie zrobić. Jeśli ktoś był w stanie pokonać taki czas, to musiało być coś niesamowitego, ale jesteśmy w pierwszym rzędzie, mamy bardzo dobre tempo przez cały weekend i myślę, że powalczymy o podium."

Dan Linfoot:

"   Kiedy miałem wywrotkę, zrobiłem już swoje najlepsze okrążenie, chciałem pojeździć jeszcze trochę po torze, żeby zrozumieć więcej rzeczy, więc przez wypadek musiałem dostarczyć motocykl jak najszybciej do boksów, aby móc wystartować w Q3. Jestem szczęśliwy, że nie byłem w Q3 ostatni. Biorąc pod uwagę fakt, jak bardzo jest to zły weekend dla mnie, jestem zadowolony z czasów okrążeń, a także tego, że zakwalifikowałem się do Q3. Czas 1'26.6 jest najlepszym moim okrążeniem na tym torze w historii. Niby czuję się szybki, ale są tutaj kierowcy, którzy jeżdżą z czasami 1'25.9 czy 1'26.1, więc wciąż sporo do nich tracimy. Jestem szczęśliwy z trzeciego rzędu, wyścigi są długie i myślę, że to będzie spory problem, żeby jechać z takim tempem, jak w kwalifikacjach, cały wyścig. Zmagamy się z czuciem przodu, ale dzisiaj i tak było lepiej, niż podczas wczorajszych treningów. Zrobiliśmy kilka zmian przed kwalifikacjami, dzięki czemu udało nam się pojechać szybciej. Chciałbym przejechać oba wyścigi w pierwszej piątce bądź szóstce, zdobyć dużo punktów, być mocnym na torze Oulton i dostać się do Showdown."

Shane Byrne:

"   Tor Cadwell Park jest trudny i ważne jest, żeby startować w wyścigach z pierwszego rzędu, podczas sesji kwalifikacyjnej, zmieniliśmy trochę ustawienia, żeby znaleźć lepszą równowagę w wyścigu. Zmiany dokonane przed ostatnim wyjazdem na tor, były najlepsze. Przed tą zmianą, motocykl nie był tak szybki jak teraz, więc pomyślałem, że trzeba zaryzykować i zmienić ustawienia, co się opłaciło. Jestem szczęśliwy, że motocykl jest dobrze przygotowany i oczekuję jutro bardzo dobrych wyścigów."

Leon Haslam:

"   Uzyskanie najlepszego czasu w historii, na torze Cadwell Park jest dla mnie niesamowite. Nie spodziewałem się przed weekendem, że pójdzie nam tutaj tak znakomicie. Shakey był bardzo szybki tutaj, a my nie mieliśmy bardzo dobrego piątku, najpierw miałem wywrotkę, a popołudniu problem techniczny. Dodatkowo temperatura była rano dużo niższa, niż w popołudniowych sesjach. Mamy mocne tempo wyścigowe i czuje się pewny siebie, ale wiem, że Shakey będzie bardzo konkurencyjny. Mieliśmy problemy z oponami, więc używałem twardszej tylnej opony, ale w cieplejszych warunkach nie jest już tak źle. Jeśli jest chłodno, możemy próbować innych strategii z oponami, ale gdy jest cieplej, nie jest tak źle."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: bikesportnews.com, motorcyclenews.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz