sobota, 20 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców po sobotnich kwalifikacjach w Brnie

Dani Pedrosa:

"   Próbowaliśmy w różny sposób zmieniać ustawienia motocykla, pomiędzy wczorajszym i dzisiejszym dniem, ale rano nie udało się nic poprawić, w związku z czym musiałem jechać w Q1. Nie było to zbyt fortunne, znajdując się w pierwszej części kwalifikacji. W tej chwili zaczynam rozumieć, w jakim kierunku musimy iść, żeby podczas jutrzejszego wyścigu było lepiej, niezależnie od tego, jakie warunki będą na torze. Jutro chcę dać z siebie wszystko i osiągnąć jak najlepszy wynik."

Marc Marquez:

"   63 razy być na pole position, to bardzo dużo! Jestem zadowolony z pole position, ale jeszcze bardziej z tempa, jakie prezentowałem podczas czwartego treningu, większą część przejechałem na używanej oponie, na której jeździłem także rano. W FP4 zmieniliśmy trochę setup motocykla, ale jutro zobaczymy, jakie warunki będą na torze. Jeżeli będzie sucho, na pewno jestem w stanie walczyć o podium, a przypuszczam, że nawet o zwycięstwo."

Valentino Rossi:

"   Wstyd mi, ponieważ mieliśmy większy potencjał, przynajmniej na pierwszy rząd, mój idealny czas okrążenia dałby mi trzecie miejsce. Cisnąłem mocno na drugiej oponie, ponieważ wiedziałem, że jestem w stanie zejść z czasem o pół sekundy, ale niestety trafiłem na ruch na torze, ciężko było zaryzykować, ponieważ mogło się to skończyć katastrofą. Nie byłem w stanie zaliczyć czystego okrążenia, więc drugi rząd nie jest aż taki zły, bo start z trzeciego rzędu byłby dużo trudniejszy. Być w drugim rzędzie, jest gorzej niż w pierwszym, ale i tak musimy poczekać do jutra i zobaczyć, jakie będą warunki, bo może być mokro bądź sucho, także temperatura może być mniejsza, co może być trudniejsze dla przedniej opony."

Andrea Iannone:

"   Start z pierwszego rzędu zawsze jest bardzo ważny i jestem bardzo zadowolony z osiągniętego dzisiaj wyniku, dlatego że dzisiaj bardzo ciężko było znaleźć się w pierwszym rzędzie. Kiedy ruszaliśmy do kwalifikacji moi inżynierowie nie zakładali, że znajdę się wyżej niż w drugim rzędzie. Jednak jechałem na 100% i mocno ryzykowałem i myślę, że miejsce w pierwszym rzędzie jest bardzo ważne dla jutrzejszego wyścigu. Po zwycięstwie w Austrii, jestem zmotywowany przed dalszą częścią sezonu, ale zobaczymy jutro, co się stanie."

Jorge Lorenzo:

"   Prawdopodobnie jechałem zbyt agresywnie, za mocno i za późno hamowałem, wskutek czego nie miałem odpowiedniej prędkości w zakrętach na drugiej oponie. Myślę, że druga opona była gorsza od tej pierwszej, wskutek czego nie byłem w stanie poprawić czasu. Jestem zadowolony z drugiego pola, szczególnie dlatego, że mamy dobre tempo i dobry setup na wyścig."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz