sobota, 13 sierpnia 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców po kwalifikacjach na Red Bull Ringu

Marc Marquez:

"   To był bardzo ciężki dzień, dla mnie i dla naszego zespołu, który niefortunnie rozpoczął się od mojej wywrotki w trzecim treningu. Zahamowałem zbyt późno i wyjechałem zbyt szeroko w trzecim zakręcie i mało brakło do uderzenia w Daniego. Na szczęście udało mi się tego uniknąć, jednak upadłem i zwichnąłem lewe ramię. Wraz z lekarzem, postanowiliśmy udać się do szpitala, żeby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Na szczęście skończyło się jedynie na strachu, a ja byłem w stanie kontynuować ten weekend, mimo że jestem poobijany. Myślę, że piąte miejsce na polach startowych jest dobre. Celem dla nas było miejsce w okolicach pierwszej trójki i to się udało. Jutro postaramy się zbliżyć do Yamahy, wiemy że Ducati jest bardzo mocne i ciężko będzie je pokonać ale będziemy walczyć."

Dani Pedrosa:

"   Dzisiaj temperatura powietrza t toru była większa, więc poprawiliśmy się o dwie sekundy, w porównaniu z wczorajszym dniem, jednak to, że nie wykręciłem żadnego okrążenia w czasie 1'23 jest dla mnie porażką. Spodziewałem się lepszych wyników, jednak musimy zachować koncentrację i jutro pojechać jak najlepiej się tylko da. Jutro będziemy szukać odpowiednich ustawień na wyścig. Naszym celem jest to, żeby dać z siebie wszystko, dzięki czemu zanotujemy poprawę. Kierowca jest najważniejszą osobą w zespole, bo to od niego wszystko zależy."

Jorge Lorenzo:

"   To jak może się wszystko zmienić w MotoGP, w ciągu jednego dnia jest niewiarygodne! Wszystko może mieć wpływ na wyniki, a dzisiaj bardzo pomogły nam warunki pogodowe. Nasi główni rywale nie byli w stanie poprawić w znaczący sposób swoich czasów, a my poprawiliśmy się o ponad sekundę, dzięki czemu byliśmy bardzo blisko pole position. Jestem zadowolony z czasów okrążeń. Myślałem, że mogę być w pierwszym rzędzie, a nawet na pierwszym polu, ale w końcówce jednak zepchnęli mnie do drugiego rzędu. Mimo to drugi rząd jest dla nas bardzo dobry, ponieważ spodziewaliśmy się gorszego miejsca na polach startowych przed tym weekendem."

Valentino Rossi:

"   Próbowałem naciskać w miejscach, gdzie mój motocykl jest bardzo dobry, w trzecim i czwartym sektorze. Dzisiaj rano mieliśmy trudne treningi, ale popołudniu było dużo lepiej. W czwartym treningu byłem trzeci tuż za Ducati, a w kwalifikacjach zrobiłem jeszcze jeden krok więcej. Naszym celem było rozdzielić dwójkę Ducati i to się udało, z czego jestem zadowolony."

Andrea Dovizioso:

"   Nie jestem zaskoczony wynikiem, bo wiem że Iannone jest bardzo silny w kwalifikacjach. Próbowaliśmy zdobyć pierwsze pole startowe, ale się nie udało. Nie zrobiłem idealnego czasu okrążenia, było dobre, ale nie doskonałe. W każdym bądź razie pierwszy rząd jest bardzo ważny dla przebiegu wyścigu i jestem bardzo zadowolony z tego weekendu, ponieważ nasze tempo jest bardzo dobre. Zobaczymy jutro, kto wykona najlepszą pracę podczas 28 okrążeń."

Andrea Iannone:

"   Dzisiaj czułem się nieco lepiej niż wczoraj i myślę, że Clinica Mobile wykonała bardzo dobrą robotę. Powrót do stuprocentowej sprawności nie jest szybki, ale ból jest o wiele mniejszy niż wczoraj. 28 okrążeń wyścigu, będzie dla mnie trudnym wyzwaniem, ale nie chcę skupiać się na mojej kontuzji. Zdobyliśmy dzisiaj pole position i jest to dobre dla nas."

Polub fanpage na Facebooku:

https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/

Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz