środa, 28 września 2016

BSB: Alex Polita wraca do BSB

   Alex Polita dołączy do zespołu Lloyds British Moto Rapido Ducati i zastąpi w nim Stuarta Eastona, który postanowił skoncentrować się na ulicznym wyścigu na torze w Macau. Dla Włocha jest to powrót do BSB, po tym jak rywalizował tutaj już w 2012 r. 

"   Jestem bardzo zadowolony z szansy powrotu do BSB, jaką dał mi zespół Lloyds British Moto Rapido Ducati. To dla mnie wielka szansa, to fantastyczne, że znów będę jeździł na torze Assen, uwielbiam ten tor i jestem gotowy na ostrą jazdę od samego początku. Wiem, jak trudne są te mistrzostwa, ale mimo to, chcę wykonać jak najlepszą pracę, aby dostać się tutaj w przyszłym roku na pełen etat. To ważny moment w moim życiu, bo nie dość, że dostałem taką szansę, to już niebawem będę ojcem. Czuję się niesamowicie i chcę osiągnąć jak najlepszy wynik wraz z zespołem." 


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz