niedziela, 18 września 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników Kawasaki po weekendzie na Lausitzringu

Johnatan Rea:

"   Dzisiaj czułem się bardzo komfortowo na motocyklu, zdobyłem wiele punktów, dzięki czemu odrobiłem straty z poprzedniego dnia. Zespół dał mi niesamowity motocykl, nieważne czy na suchy, czy na mokry tor, rano udało nam się ustawić odpowiedni setup, dzięki dzisiejszym wysiłkom nie straciłem wielu punktów podczas tej rundy."

Tom Sykes:

"   Wszystko się może zdarzyć w mokrych wyścigach. Stan opon może być coraz bardziej gorszy, w zależności od tego, czy tor wysycha, czy nie. Nie miałem doświadczenia na tym torze, więc nie wiedziałem, jak szybko będzie wysychał tor. Po 10 okrążeniach stwierdziłem, że nie ma sensu oszczędzać opon, zauważyłem, że w jednych miejscach toru są kałuże, w innych nie. Mieliśmy dzisiaj dużo aquaplaningu, tylne koło mocno się ślizgało podczas jazdy na czwartym biegu, więc starałem się jechać spokojnie, jak to tylko możliwe. Będąc w czołówce byłem bardzo nerwowy, ale pamiętam to, co zrobiłem kiedyś na torze Magny-Cours, kiedy jechałem zbyt szybko i padłem. Starałem się utrzymać koncentrację, dotrzymywać tempa innym zawodnikom."

Polub fanpage na Facebooku:


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz