wtorek, 27 września 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników zespołu Aruba.it Ducati przed rundą na torze Magny-Cours

Chaz Davies:

"   W ubiegłym roku udało nam się znaleźć ustawienia, dzięki którym byliśmy szybcy na suchym torze. Będziemy starali się budować tempo na podstawie co wtedy uzyskaliśmy, dodając to, co wypracowaliśmy podczas ostatniej rundy w Niemczech. Pogoda może być nieprzewidywalna i musimy być w każdym momencie przygotowani na to, że może spaść deszcz. W związku z tym, że wiele się nauczyłem po drugim wyścigu na Lausitzringu, patrzę optymistycznie w przyszłość."

Davide Giugliano:

"   Wciąż czuję ból w prawym ramieniu. Przeprowadzałem intensywny program fizjoterapii, aby odzyskać siły w ciągu kilku dni, mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku już podczas pierwszego treningu. Zawsze czułem się dobrze na Magny-Cours, bo układ toru mi odpowiada. Pogoda może nam przeszkodzić po raz kolejny, ale musimy być przygotowani na każde warunki."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz