wtorek, 27 września 2016

BSB: Wypowiedzi kierowców przed weekendem na torze Assen

Jason O'Halloran:

"   Po wyścigach na torze Donington Park, nie powiedziałbym, że podejdziemy inaczej do wyścigów na torze Assen, ale inaczej na to patrzymy, bo spadliśmy w klasyfikacji z trzeciej na piątą pozycję i straciliśmy dużo punktów do liderów i chcemy wrócić do walki w następny weekend. Musimy coś zrobić z tą różnicą punktową, a najlepszym sposobem będzie zdobycie 25 punktów. Jestem pewny siebie przed rundą w Assen - stratowałem na tym torze tylko raz, w 2013 r. i zdobyłem na tym torze podwójne podium w klasie Supersport, więc mam dobre wspomnienia z tego miejsca. Bardzo podoba mi się to, że ten tor jest bardzo szybki, co odpowiada Hondzie. Przez długą część sezonu byliśmy w czołówce i nadal czuję się komfortowo. Na torze Donington Park z dziewiątego miejsca, udało się nam wskoczyć na podium i naprawdę ciężko pracowałem, żeby tak się stało. Drugi wyścig był rozczarowujący, ale jestem gotowy do ciężkiej pracy i ponownego osiągnięcia dobrych wyników. Musimy stanąć na podium w obu wyścigach i jestem bardzo zmotywowany przed weekendem."

Leon Haslam:

"   Nie mogę się już doczekać wyścigów na torze w Assen, szczególnie po wyścigach na Donington Park. Przydarzyła mi się pierwsza awaria w czasie wyścigu i bardzo źle, że stało się to w momencie, kiedy weszliśmy w decydującą fazę sezonu. Mieliśmy problemy przy różnych temperaturach, a także z oponami, więc jest coś, nad czym musimy jeszcze popracować. Assen to tor, na którym wyścigi są częśto bardzo emocjonujące, więc muszę dać z siebie wszystko od startu do mety. Niestety straciliśmy trochę punktów, w porównaniu do tego, co było przed Donington, ale wciąż przed nami pięć wyścigów. W przeszłości miałem wzloty i upadki, podczas wyścigów w Assen, ale to będzie mój pierwszy start tutaj w serii British Superbike. W Mistrzostwach Świata byłem tu na podium kilka razy i mam zamiar, w najbliższy weekend, powrócić do wygrywania, ponownie walcząc na torze, który mi odpowiada."

Shane Byrne:

"   Runda na torze Donington Park, była dla nas wymarzonym startem Showdown, z trzech punktów straty uzyskaliśmy 27 punktów przewagi. Jednak wiem, jak szybko losy mogą się odwrócić. Dla nas ważne jest przede wszystkim to, żeby zachować zimną krew. Tak, mamy 27 punktów przewagi, ale nadal nie jest to na tyle dużo, aby na pięć wyścigów przed końcem sezonu, myśleć o mistrzowskim tytule i nikt mi nie da za nic piątego mistrzowskiego tytułu. Musimy podejść do weekendu, tak jak zawsze. Musimy wygrywać, ewentualnie nasze straty do Leona w następnych wyścigach powinny być jak najmniejsze. Ciężko trenuję i jestem przygotowany, aby powiększyć przewagę w ten weekend."

Dan Linfoot:

"   Jestem w dobrym miejscu przed tym weekendem, po tym jak Jason i James mieli słabsze weekendy, wskoczyłem na trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej i muszę to utrzymać, a nawet spróbować zmniejszyć różnicę pomiędzy mną a Shakeyem i Leonem. Mają nade mną trochę przewagi, ale widzieliśmy w Donington, jak szybko wszystko potrafi się zmienić, a my musimy wykorzystywać każdą szansę, która nam się nadarza. Wiem, że trzeba będzie ciężko pracować i wierzę, że będziemy mieć trochę szczęścia, dzięki czemu osiągniemy swój cel. Moim celem jest zwycięstwo, bo dobrze czuję się na tym torze. Nadal dążę do pierwszego zwycięstwa w BSB, byłem na podium w ostatniej rundzie i muszę przeć do przodu, musimy być w czołówce w każdym wyścigu i każdej sesji, która pozostała do końca tego sezonu."


Źródło: britishsuperbike.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz