piątek, 30 września 2016

WSBK: Wypowiedzi zawodników po piątkowych treningach na torze Magny-Cours

Johnatan Rea:

"   Mamy bardzo dobre czasy okrążeń, ale nadal budujemy zaufanie do motocykla. Miałem wibracje na tyle motocykla, ale poza tym motocykl dobrze się sprawuje. Tracimy czas w dwóch sektorach, ale na pewno możemy jeszcze nad tym popracować. Nie jestem pewien, co mówi prognoza pogody na jutro, ale byłoby szkoda, gdyby padało, również dlatego, że treningi odbywały się na suchym torze. Ale będziemy gotowi na wszystko, bez względu na to, co się stanie."

Tom Sykes:

"   Miałem pewne problemy z tylnym hamulcem, a po południu mogłem zrobić tylko kilka okrążeń. Czuje się gotowy do wyścigu, bo mam dobre tempo, mimo że nie mogliśmy jeździć za dużo. Chcieliśmy spróbować różnych opcji opon. Ale pozytywną rzeczą jest to, że jesteśmy gotowi do wyścigu w suchych warunkach. Jeśli jutro będzie mokro, będziemy starali się coś przetestować podczas trzeciego treningu."

Davide Giugliano:

"   Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się problemów. Moje ramię naprawdę mnie boli, ale dzięki fizjoterapii szybko powracam do zdrowia. Pomiędzy pierwszym a drugim treningiem, starałem się jakoś zmniejszyć ból i odczułem pewną ulgę. Ból jednak powrócił w momencie, gdy ponownie wsiadłem na motocykl i zdecydowaliśmy z zespołem, że muszę odpocząć. W takich warunkach ciężko mi będzie być konkurencyjnym, ale gdyby padało, to może będzie lepiej. W każdym bądź razie, jutro zadecydujemy, co dalej."

Chaz Davies:

"   Byliśmy dzisiaj najlepsi w obu sesjach, więc ogólnie bilans jest pozytywny. Dziś rano zrobiliśmy duży postęp pracując nad detalami, a podczas drugiego treningu, mieliśmy bardzo dobre tempo, nawet na zużytych oponach. W końcowej fazie treningu pracowałem nad setupem motocykla, co nie było jednak pomocne, bo straciłem przyczepność w długich zakrętach. Zebraliśmy wiele ważnych danych przed jutrzejszym dniem, zwłaszcza że może padać. Jesteśmy jednak gotowi niezależnie od pogody."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz