poniedziałek, 19 września 2016

WSBK: Wypowiedzi kierowców Aruba.it Ducati po weekendzie na Lausitzringu

Chaz Davies:

"   Dzisiaj warunki były zdradliwe. Zajęło mi trochę czasu, aby odnaleźć swoje tempo, ale moim priorytetem było to, żeby nie upaść, jestem szczęśliwy, że ukończyłem wyścig, ale nie do końca, bo pozycja na mecie powinna być lepsza. Szkoda, że mieliśmy taką pogodę, ale wszyscy mieli takie same warunki. Przynajmniej udało nam się pójść do przodu od ostatnich testów. W suchych warunkach, mieliśmy możliwość kolejnego zwycięstwa. Zobaczymy co będzie, za dwa tygodnie, na Magny-Cours, będę walczyć o drugie miejsce w klasyfikacji generalnej."

Davide Giugliano:

"   Nie spodziewałem się upadku, bo zdawałem sobie sprawę, że Johnatan jest w innej lidze na mokrym torze, a ja starałem się nie przekraczać swojej granicy. Mój plan zakładał przeczekanie do ostatnich okrążeń, a później atak. Opona nagle straciła przyczepność i przewróciłem się. Szkoda, bo chciałem dać zespołowi dobry wynik, po wygranej Chaza Daviesa. Pozytywną rzeczą jest to, że podczas rozgrzewki na suchym torze, podkręciliśmy swoje tempo. Straty z dzisiejszego wyścigu, postaram się odrobić na Magny-Cours, torze, który bardziej mi odpowiada."

Polub fanpage na Facebooku:


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz