wtorek, 27 września 2016

WSBK: Wypowiedzi kierowców zespołu Althea BMW przed rundą na torze Magny-Cours

Jordi Torres:

"   Przyjeżdżamy na tor Magny-Cours zdeterminowani, po trudnym weekendzie na torze Lausitzring. Pozostały nam już tylko trzy rundy, więc musimy pokazać się z jak najlepszej strony. Nie szło mi za dobrze na tym torze w przeszłości, ale i tak mam nadzieję, że już od piątku będzie dobrze, a warunki pogodowe będą stabilne, dzięki czemu będziemy mieć szansę dobrze się przygotować do wyścigów w sobotę i niedzielę."

Markus Reiterberger:

"   Jestem podekscytowany, że będę ścigać się na torze Magny-Cours. Ból po upadku na Lausitzringu jest już mniejszy. Ostatnie dni spędziłem na przygotowywaniu się i mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów w ten weekend. Już rywalizowałem na francuskim torze kilkukrotnie i podobało mi się tutaj, ale ważne będzie, jakie będą warunki pogodowe."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz