sobota, 24 września 2016

Moto2: Xavier Simeon w zespole Tasca Racing

   W zespole Tasca Racing, startującym w klasie Moto2, w przyszłym roku będzie jeździć Belg, Xavier Simeon. 

Enrico Tasca:

"   Jesteśmy podekscytowani, że w przyszłym sezonie rozpoczniemy współpracę z takim kierowcą jak Xavier Simeon. Nasz zespół ma bardzo ambitne cele na przyszły sezon, w związku z tym postanowiliśmy zatrudnić dobrego zawodnika, który będzie mógł liczyć na bardzo dobry motocykl w sezonie 2017."

Xavier Simeon:

"   Cieszę się, że podpisałem kontrakt z zespołem Tasca Racing. Menedżer zespołu, Enrico Tasca, wyraził spore zainteresowanie moją osobą i okazał wielkie zaangażowanie, abym mógł do nich dołączyć. Postanowili też zrobić ogromny krok, biorąc pod uwagę ich poziom techniczny. Do swojej dyspozycji dostanę Kalexa przygotowanego na sezon 2017, czyli taki, który jest najbardziej konkurencyjnym motocyklem, w średniej klasie. Wszystko to sprawia, że ponownie jestem bardzo zmotywowany i wierzę, że będę w stanie walczyć o podium. Dziękuję zespołowi za możliwość udzielenia mi wsparcia technicznego."   

Polub fanpage na Facebooku:


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz