sobota, 24 września 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców po sobotnich kwalifikacjach na torze Motorland Aragon

Cal Crutchlow:

"   Jestem rozczarowany, bo mogłem się znaleźć w pierwszym rzędzie. Popełniłem błąd na hamowaniu pod koniec sesji, ale to co się stało, było typowe dla mojego motocykla. Próbowałem hamować później niż inni, ale to MotoGP. Nie wierzyłem w to, że będę w stanie zagrozić Marquezowi, ale myślałem, że będę w stanie zdobyć drugie pole startowe. Próbowałem przekraczać granicę i wydarzyło się to, co się stało. Wierzę, że będę w stanie walczyć o wysoką pozycję, ale po starcie z drugiego rzędu będzie o to ciężko. Przed nami jest Andrea Dovizioso, który zawsze ma dobre starty, a dodatkowo ma bardzo szybki motocykl, na wyjściach z zakrętów. Musimy być bardzo mocni na pierwszych okrążeniach, aby wszystko potoczyło się po naszej myśli."

Dani Pedrosa:

"   Mieliśmy bardzo dobre tempo w ostatniej sesji treningowej, a w sesji kwalifikacyjnej też było całkiem nieźle. Niestety upadłem na okrążeniu, na którym mogłem zdobyć pole position, ale niekoniecznie ważne było to, żeby je zdobyć, ale stanąć chociaż w pierwszym rzędzie. Musimy skoncentrować się na wyścigu, mamy dobre tempo, wybrać odpowiednie opony i zyskać tak wiele pozycji na pierwszych okrążeniach, jak tylko jest to możliwe."

Andrea Dovizioso:

"   Jestem bardzo szczęśliwy z dzisiejszej pracy, bo udało mi się poczynić wielkie postępy i świetnie czuję się na motocyklu, dzięki czemu dobrze wypadłem w czwartym treningu, który jest zbliżony do warunków pogodowych podczas wyścigu. Czwarty trening zaczęliśmy na używanych oponach, na początku było ciężko, ale potem pod koniec treningu, jechałem okrążenia w granicach niskich 1:49, co jest dla nas bardzo pozytywne. Kwalifikacje były bardzo dobre i dziękuję mojemu zespołowi, który ciężko pracował w ten weekend, mimo że byliśmy w trudnej sytuacji, bo przyczepność była bardzo niska. Drugi rząd jest dla nas bardzo dobry i mamy nadzieję na bardzo dobry wyścig jutro, ponieważ nigdy nie mieliśmy dobrych wyścigów na torze Motorland Aragon."

Valentino Rossi:

"   To był trudny dzień. Na początku dnia popełniłem błąd na zimnych oponach i się wywróciłem. Wszystko jest ze mną w porządku, ale straciłem mnóstwo czasu na pracę nad motocyklem. Popołudniowa sesja treningowa nie była zła, miałem całkiem niezłe tempo, bo oczekiwałem, że będę blisko czołówki. Niestety, kwalifikacje były bardzo zacięte i mimo szybkiego kółka, zająłem dopiero szóste miejsce. Musimy jeszcze popracować nad wyścigiem, który będzie wyglądać zupełnie inaczej. To długi wyścig i każdy odczuje zużycie opon, więc musimy znaleźć najlepszą drogę, by ponownie być najlepszym."

Marc Marquez:

"   Zawsze jestem tutaj szybki i czuję się bardzo dobrze, choć wczoraj mieliśmy problemy z ustawieniami motocykla. Dzisiaj mocno je poprawiliśmy. Wiemy jak zużywają się opony. W wysokich temperaturach na torze jestem w stanie używać twardej przedniej opony, co jest bardzo pozytywne, choć jutro może być pochmurno, a nawet deszczowo, co może wykluczyć użycie tej opony. Mimo wszystko na pozostałych oponach, też czuję się całkiem nieźle i jestem zadowolony z tempa, które prezentuje w ten weekend. Jesteśmy przygotowani do wyścigu i musimy skoncentrować się na tym co najlepsze."

Maverick Vinales:

"   Marquez jest tutaj bardzo silny, ale wykonaliśmy dzisiaj dobre okrążenie i jesteśmy zadowoleni z naszego tempa. Jutro od samego startu damy z siebie 100%, żeby móc po raz kolejny w tym sezonie stanąć na podium. Przy wysokich temperaturach będziemy musieli użyć twardych opon. To nie jest dla nas zbyt dobry tor, ponieważ ma dużo wolnych zakrętów, ale mimo to, czuję się dobrze na motocyklu." 

Jorge Lorenzo:

"   Na tym torze jest zupełnie inaczej, niż na Misano. Honda jest tutaj bardzo dobra, a Marc jest tutaj na nieprawdopodobnym poziomie. Ten weekend jest dla nas trudny, bo nie mam tempa na twardych oponach Michelin w zakrętach, więc muszę poszerzać tor jazdy. Na miękkim tyle mam dobre tempo i myślę, że na nim mam szansę walczyć o podium. Nie wiem czy mimo to będę w stanie użyć tej opony jutro, bo prawa strona opony zużywa się bardzo mocno, będziemy musieli jutro popracować nad lepszym balansem motocykla i poprawić jeszcze nasze tempo wyścigowe."


Źródło: motogp.com

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz