piątek, 23 września 2016

MotoGP: Wypowiedzi kierowców po piątkowych treningach na torze Motorland Aragon

Maverick Vinales:

"   Oceniam dzisiejszy dzień pozytywnie. Nie byłem w stanie zrobić czystego kółka, a na moim najlepszym okrążeniu zrobiłem kilka błędów, także myślę, że gdyby nie to, to byłbym w czołówce. Być 0.4 s. wolniejszym od czołówki to nie jest tak źle, a mogło być jeszcze lepiej. Bardzo dobrze czuje się w szybkich sektorach, ale wciąż walczymy na hamowaniu. Normalnie GSX-RR jest bardzo stabilny, ale w szybkich zakrętach mamy pewne problemy. Musimy się skupić nad tym aspektem jutro, mamy jeszcze wiele opcji do przetestowania i postaramy się, żeby jutro było lepiej."

Nicky Hayden:

"   To nie był łatwy dzień, ale spodziewałem się będzie ciężko podczas tego weekendu. Potrzebowałem trochę czasu, aby poczuć się komfortowo. Potem zaczęliśmy robić stopniowe problemy, jednak dalej nie jesteśmy w stanie jechać na limicie. Nie jestem w stanie przekazać zespołowi zbyt wiele informacji, dlatego wszystkim problemom, przyjrzymy się wieczorem. Mam nadzieję, że jutro zrobię dobry krok. Dziś rano jeździłem na używanych oponach i moje tempo nie było takie złe. Ale dziś po południu nie byłem w stanie pojechać szybciej." 

Jorge Lorenzo:

"   Rano nie było źle, mieliśmy bardzo dobre tempo, mimo złej tylnej opony. W godzinach popołudniowych próbowaliśmy różnych opon. Średni przód powodował wibrację w zakrętach i bardziej podobała mi się miękka opcja, i czułem się pewnie w tej sesji. W sumie to był dobry dzień, jutro chcemy wypróbować nowe ustawienia, poprawić elektronikę i zobaczymy, czy uda nam się być szybszymi."

Marc Marquez:

"   Jestem szczęśliwy, ponieważ dzisiaj pracowaliśmy nad tempem wyścigowym. Dużo korzystaliśmy z twardej tylnej opony, ale bardziej miękka opona też jest jakąś opcją. Pod koniec sesji wszyscy założyli bardziej miękkie opony. Jestem szczęśliwy, bo popołudniu czułem się lepiej na motocyklu, zwłaszcza podczas ostatniego wyjazdu i musimy kontynuować pracę w ten sposób." 

Dani Pedrosa:

"   Rano nie było zbyt dobrze, ale po południu było trochę lepiej. Zmagaliśmy się z przyczepnością, pogoda nie była taka, jakiej byśmy oczekiwali i opony były trochę za twarde. Nie czułem się więc idealnie na motocyklu, więc jutro będziemy nad tym pracować i znaleźć lepszą przyczepność, ale myślę, że po prostu musimy się skupić nad jutrzejszym dniem."

Valentino Rossi:

"   W obu sesjach treningowych, zarówno rano jak i popołudniu czułem się mocny, ale mamy jeszcze dużo do zrobienia, ponieważ musimy być mocni na nowych oponach przez cały wyścig. Koncentrujemy się głównie na niedzieli. Jesteśmy zadowoleni z pierwszego dnia, jednak to, jak zachowują się opony, jest dla nas niepokojące i musimy się temu bliżej przyjrzeć."

Cal Crutchlow:

"   To nie był zły dzień, ale też nie był doskonały. Czułem się dobrze, a zespół wykonał świetną robotę, przy niektórych rzeczach, które chcieliśmy przetestować. Walczyłem ciężko na wejściach w zakręty i mam nadzieję poprawić jutro ten problem. Zobaczymy, jak sprawy potoczą się jutro, z dzisiejszego dnia jesteśmy zadowoleni."

Polub fanpage na Facebooku:


Źródło: motogp.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz