Dzisiejszego dnia odbyły się testy klas Moto2 i Moto3, na torze Motorland Aragon, na którym w ostatni weekend toczyła się rywalizacja w wyścigach o GP Aragonii. W klasie Moto2 w testach uczestniczyły zespoły: Estrella Galicia 0,0 MarcVDS, Garage Plus Interwetten, Idemitsu Honda Team Asia, Ajo Motorsport, Dynavolt Intact GP, Speed Up Racing,
QMMF Racing Team, Italtrans Racing Team, Tech 3 Racing, Petronas
Raceline Malaysia i Tasca Racing Scuderia Moto2. Thomas Luthi i Takaaki Nakagami testowali nowego Kalexa, przygotowanego na sezon 2017. Kalex nie udostępnił podczas testów żadnych nowych części, które można wykorzystać w obecnym podwoziu. Większość prac, które wykonywali zawodnicy, korzystając z tegorocznego podwozia, opierała się nad poprawą ustawień motocykla. Oprócz gromadzenia danych, Ohlins przywiózł nowe zawieszenia, a także widelce, a Dunlop dostarczył zespołom twardsze opony. Zespoły rozważają opcję użycia ich podczas wyścigu na torze Sepang. Jonas Folger i Sandro Cortese testowali hamulce Nissin, dla Cortese nie jest to pierwsze doświadczenie z nimi na motocyklu, ponieważ testował je już na testach po wyścigu w Brnie. Zespół Dynavolt Intact GP niedawno ogłosił przesiadkę na Sutery. Zespół Tech3 kontynuował pracę nad podwoziem i zawieszeniem KYB, a Xavi Vierge starał się próbować różnych opcji. Johann Zarco testował nowy motocykl z podwoziem KTM-a.
Zespoły które uczestniczyły w testach w klasie Moto3 to: Estrella Galicia 0,0, Gaviota Mahindra Aspar, MH6, Sky Racing Team VR46,
Ongetta-Rivacold, CIP-Unicom Starker, Peugeot MC Saxoprint ai Red Bull KTM Ajo. Kierowcy testowali motocykl KTM-a przeznaczony na sezon 2017. Jorge Navarro, który w przyszłym sezonie przejdzie do kategorii Moto2, testował obecny motocykl, pracując nad jego ustawieniami. W zespole Sky, Lorenzo Dalla Porta, przejechał wiele ważnych kilometrów dla niego, tak samo jak Andrea Migno. Nicolo Bulega nie wziął udziału w testach i chcę skoncentrować się na pozaeuropejskich wyścigach. Oprócz niego tak samo postąpili John McPhee i Albert Arenas, którzy ustąpili miejsca młodym zawodnikom, startującym w tym sezonie w pucharze Red Bulla, a są nimi Aleix Viu, Patrik Pulkkinen, Dakota Mamola i zawodnik juniorskich mistrzostw świata Moto3, Vicente Perez. Niccolo Antonelli starał się pracować nad prędkością maksymalną swojego motocykla. Mahindra, po nowym silniku, postanowiła przetestować zupełnie nowy wahacz i nowe widelce, ponieważ zespół Mahindry chcę, aby ten sezon był dla nich jeszcze lepszy i chcą mieć więcej wygranych w końcówce sezonu 2016.
Źródło: motogp.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz