czwartek, 29 września 2016

MotoGP: Sam Lowes o motocyklu Aprilia

Sam Lowes:

"   Nowe podwozie Aprilii jest fantastyczne! Motocykl jest o wiele lepszy. Trzeba powiedzieć, że to zupełnie nowy motocykl, więc trochę potrwa zanim będzie w 100% gotowy, ale chłopaki wykonują świetną robotę. Dla mnie to idealny moment, żeby przejść do klasy MotoGP. Michelin miał rok czasu na naukę, my w tym czasie stworzyliśmy motocykl i już nie mogę się doczekać przyszłego sezonu. Kiedy podpisywałem kontrakt, już wtedy wiedziałem, że motocykl na przyszły sezon będzie lepszy od tegorocznego, a ja mam teraz czas, żeby przekazać chłopakom wskazówki, bo mogę na spokojnie ten motocykl testować. To jest prawidłowy plan. Moc i skrzynia biegów są fantastyczne, jedyny obszar w którym ten motocykl jest jeszcze do poprawienia to jazda w zakrętach. Przyczepność jest dobra, mimo że przednia opona Michelin, nie daje takiego zaufania, jak opona Dunlop."


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz