wtorek, 13 grudnia 2016

MotoGP: Dani Pedrosa podsumowuje sezon

Dani Pedrosa:

"   Oczywiście trzeba powiedzieć, że w tym roku nie osiągnąłem najlepszych wyników. Niestety dobrych momentów było niewiele. Ponadto, nie mogłem wystartować w trzech wyścigach. Przed moją kontuzją, byłem na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej. Gdyby nie doszło do tej kontuzji miałbym szansę utrzymać tą pozycję, a nawet ją poprawić. Dodatkowo, popełnialiśmy w tym roku sporo błędów, tak jak inni, więc gdyby było ich mniej, to miałbym szansę na znacznie wyższą pozycję w klasyfikacji generalnej. W przyszłym roku wszystko zacznie się od zera. Mam czas na to, żeby odbudować zaufanie do motocykla, poprzez ciężką pracę przed następnym sezonem. Dlatego przyszły sezon w moim odczuciu nie będzie mieć wiele wspólnego z tym sezonem."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz