czwartek, 15 grudnia 2016

STK: Zespół Nuova M2 Racing podał skład na sezon 2017

   Zespół Nuova M2 Racing podał skład na nadchodzący sezon Mistrzostw Europy Superstock 1000, a także Mistrzostw Włoch. We Włoszech jeździć będą Matteo Baiocco i Andrea Mantovani. W klasie Superstock 1000 zobaczymy Lucę Vitaliego, a także Maximiliana Scheiba.

Maximilian Scheib:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że będę kierowcą Aprilii i sezon 2017 spędzę na Aprilii RSV4 RF. Testowaliśmy już z zespołem w Hiszpanii i od razu poczułem się bardzo dobrze zarówno z zespołem, jak i motocyklem, który bardzo odpowiada mojemu stylowi jazdy. Mam nadzieję, że to będzie dobry sezon i będę świetnie się bawić podczas tej przygody."

Luca Vitali:

"   To co możemy osiągnąć w przyszłym roku, pokazał już tegoroczny wyścig na torze Magny-Cours, dla mnie to niewątpliwie duży skok. Wydaje mi się, że zespół Nuova M2 Racing oraz motocykl RSV4, mają duży potencjał. Pierwsze testy były bardzo pozytywne. Czekamy na następny test, jestem szczęśliwy i pewny siebie przed nadchodzącym sezonem. Scheib to bardzo dobry zawodnik, więc razem będziemy tworzyć bardzo konkurencyjny zespół. Myślę, że obaj mamy szansę być w czołówce, ale na pewno będziemy mieć dużą konkurencję."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz