piątek, 16 grudnia 2016

WSBK: Jonathan Rea honorowym obywatelem wyspy Filipa

   Jonathan Rea został uhonorowany przez władze Phillip Island honorowym obywatelstwem. Podczas uroczystości, która odbyła się na torze Phillip Island, burmistrz Bass Coast, Pamela Rothfield, wręczyła mu klucz do wyspy Filipa. 

Jonathan Rea:

"   Przyjechaliśmy na tor i otrzymałem klucz do wyspy Filipa, mam tutaj szczególne uznanie wśród lokalnej społeczności, to dla mnie bardzo miłe. Uważam Phillip Island za mój drugi dom. Moja żona, Tatia, urodziła się tutaj i żyła przez wiele lat i zawsze miło jest tutaj wracać. Podwójne zwycięstwo  na tym torze było niesamowite. To dla mnie najwspanialsza runda w sezonie i bardzo się cieszę, że możemy ścigać się tutaj w lecie. Czekam z niecierpliwością na nowe wyzwanie, jakim jest sezon 2017 i zdobycie trzeciego tytułu mistrza świata z rzędu, co do tej pory nikomu się nie udało, więc będzie to moim celem. To będzie trudne, ponieważ konkurencja będzie bardzo duża, ale nie ma lepszego miejsca do rozpoczęcia sezonu niż Phillip Island. Musimy szanować konkurencję, ponieważ w stawce będziemy mieć wielu szybkich zawodników, ale musimy skupić się na sobie, dzięki Kawasaki mam do dyspozycji bardzo szybki motocykl, dlatego nie mogę się doczekać domowej rundy na torze Phillip Island, mam nadzieję, że wiele ludzi przyjdzie obejrzeć nas w akcji. Jestem podekscytowany tym wyścigiem, jak co roku i już nie mogę się doczekać! Phillip Island jest pięknym miejscem do życia. To dość senne miasteczko, ale dla mnie ono pasuje, ponieważ życie na padoku jest bardzo intensywne. Każdy jest tutaj bardzo przyjazny, czuje się jak adoptowany syn. Jazda na rowerze, jest tutaj bardzo ważnym czynnikiem życia społecznego, uwielbiam jazdę na rowerach. Kiedy wszyscy zakończą przejażdżkę, spotykają się w kawiarniach, żeby porozmawiać. To bardzo miłe miejsce do tego, aby rozpocząć przygotowania do sezonu 2017, zanim w styczniu powrócę do Europy na testy, gdzie oprócz tego będę jeździć na motocrossie, czeka mnie dużo pracy na siłowni, zanim wrócę tutaj w lutym na pierwszą rundę sezonu i będę naprawdę gotowy do jego rozpoczęcia."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz