Scott Redding uruchomił własną markę odzieżową, pod nazwą Monkey Fresh. W ten sposób wprowadził w życie pomysł jego samego, a także przyjaciół. Brytyjczyk, przyznał że chcę w ten sposób, odwrócić trochę uwagi od wyścigów, skupiając się na poważnych zadaniach.
" Zawsze uwielbiałem projektować. Wszystkie kaski, które mam, własnoręcznie zaprojektowałem. Nie jestem dobry od strony technicznej, używając skomplikowanych programów komputerowych, ale mam dobre pomysły. Zawsze staram się być w modzie, a wszystkie moje dziwne fryzury, które prezentowałem w przeszłości, są częścią tej mody. Na pomysł stworzenia marki odzieżowej wpadłem wraz z kilkoma przyjaciółmi. Nazwa nie miała promować mnie w żaden sposób, dlatego zastanowiliśmy się nad tym, jakiej nazwy użyć. Jeden z moich kolegów wymyślił nazwę Monkey Fresh, a kiedy pomyśleliśmy trochę bardziej, stwierdziliśmy że ta nazwa ma spory potencjał marketingowy. Chcemy projektować zarówno ubrania bardziej eleganckie jak i te bardziej na co dzień. Chcę zobaczyć, jak funkcjonuje inny biznes. Moje życie kręci się wokół motocykli, więc taka zmiana będzie dla mnie bardzo interesująca."
Źródło: motorcyclenews.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz