czwartek, 22 grudnia 2016

WSS: Kyle Ryde w zespole Pucetti Kawasaki

   19-letni Brytyjczyk, Kyle Ryde, podpisał kontrakt na sezon 2017 na starty w zespole Pucetti Kawasaki w klasie Supersport. Jego kolegą zespołowym będzie wielokrotny mistrz świata tej klasy, Kenan Sofuoglu. Brytyjczyk zaskoczył wszystkich, gdy w 2015 r. podczas startu z dziką kartą na torze Donington Park zajął miejsce na podium. W zeszłym sezonie ścigał się na trzech różnych motocyklach: Yamasze, Kawasaki i MV Aguście. Doświadczenie zdobyte na motocyklu ZX-6R będzie bardzo przydatne, Brytyjczyk po raz pierwszy przetestuje nowy motocykl w dniach 24-25 stycznia.

"    Jestem bardzo szczęśliwy i wdzięczny wielu ludziom, którzy pracowali bardzo ciężko nad tym, abym miał możliwość jazdy w tym zespole. Zaledwie tydzień temu nie wierzyłem, że znajdę jeszcze jakieś miejsce w mistrzostwach świata i szukałem miejsca dla siebie w Wielkiej Brytanii. Kiedy dowiedziałem się o tej możliwości, aż ciarki przeze mnie przeszły. W ciągu kilku dni, wraz z Manuelem załatwiliśmy wszystkie sprawy. Kenan cały czas wysyłał mi informacje, jak sprawy się rozwijają. To było dla mnie bardzo motywujące, mimo że nie byliśmy jeszcze częścią jednego zespołu. On jest szczęśliwy z mojego wyboru. Jonathan Rea miał dużą rolę w zatrudnieniu mnie w tym zespole, więc dobrze jest mieć koło siebie zawodnika takiego jak on."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz