poniedziałek, 12 grudnia 2016

MotoGP: Marc i Alex Marquez wzięli udział w zawodach enduro

   Marc i Alex Marquez wzięli udział w imprezie Enduro del Segre, która odbywała się w Lleidzie, mieście w którym pierwsze kroki w wyścigach motocyklowych stawiali obaj bracia. Po sześciu godzinach spędzonych na motocyklu, byli bardzo zadowoleni z doświadczenia jakie zdobyli i mają nadzieję, że w przyszłości ponownie wystartują w takich zmaganiach.

Marc Marquez:

"   Startowałem w enduro, kiedy byłem mały i to jest to co pchnęło mnie do uczestnictwa w imprezie Enduro del Segre. Jestem wielkim fanem wyścigów off-road i chciałem powrócić do lat mojego dzieciństwa, kiedy trenowałem w klubie motocyklowym Segre wraz z moimi przyjaciółmi. To było wspaniałe doświadczenie. Niestety już na początku wyszedł mój brak doświadczenia i zostałem za to ukarany. Jednak potem miałem bardzo dobre czasy, co było bardzo dobre. Trial kosztował mnie najwięcej. Złamałem pokrywę silnika i musiałem pilnować, żeby olej nie wyciekał. Miałem dużo zabawy i było to świetne doświadczenie. Jeżeli będę mógł wziąć udział w takiej imprezie po zakończeniu sezonu MotoGP w kolejnych latach, to zrobię to z przyjemnością."

Alex Marquez:

"   To było fantastyczne doświadczenie! Bardzo mi się podobało, choć było bardzo ciężko. Mimo wszystko udało się ukończyć zawody, więc jestem bardzo zadowolony."


Źródło: motogp.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz