wtorek, 6 grudnia 2016

WSBK: Johnny Rea został doceniony przez parlament Irlandii Północnej

   Jonathan Rea został zaproszony przez ministra sportu w Irlandii Północnej, Paula Givana, aby współnie świętować zdobyty drugi tytuł mistrzowski z rzędu w sezonie 2016. 

Paul Givan:

"   To dla mnie wielka przyjemność, że wraz z Jonathanem, mogę świętować jego wielki sukces i bycie pierwszym kierowcą od czasów Carla Fogarty, który zdobył tytuł dwa razy z rzędu. Aby zdobyć mistrzowski tytuł zawodnik musi posiadać spore umiejętności, ale także wielką determinację, silną wolę i zaangażowanie. Jonathan pokazał to przy wielu okazjach, a to, że był w stanie obronić tytuł mistrzowski jest wielkim osiągnięciem. Chciałbym również pochwalić jego rodzinę, a także zespół, którzy zawsze są dla niego pomocni, dzięki czemu może skoncentrować się na wyścigach. Jonathan tak jak wielu innych sportowców jest wzorem do naśladowania dla wielu osób. Motorsport ma u nas bardzo bogate tradycje i bardzo dużą popularność. Mamy również jednych z najlepszych zawodników na świecie. Jestem zapalonym zwolennikiem sportów motorowych i chcę, aby rozwijały się one w przyszłości. Pierwszym krokiem, będzie poprawa bezpieczeństwa oraz zakup odpowiedniego sprzętu. Życzę Jonathanowi kolejnych lat owocnej kariery i kolejnego tytułu w sezonie 2017."

Jonathan Rea:

"   Jestem dumny z tego, że moje osiągnięcia zostały docenione przez najwyższy poziom władzy w Irlandii Północnej. Dorastałem w tym kraju i jeździłem w szkółce motocrossowej, co dało mi możliwości do realizacji marzenia, jakim było zostać Mistrzem Świata. Jestem bardzo dumny, że mogę reprezentować Irlandię Północną na najwyższym poziomie. Wyścigi motocyklowe zawsze były tutaj popularne, więc bardzo się cieszę, że mam tyle wsparcia od lokalnych fanów. Patrząc wstecz, chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, w którym miejscu teraz jestem, począwszy od wolontariuszy w szkółce motocyklowej, mediów które mnie śledziły, a także fanów, którzy wspierają mnie przez całą moją karierę. Największe podziękowania należą się mojej rodzinie, która poświęciła wszystko, żebym mógł tego wszystkiego dokonać, a także mojej żonie i dzieciom, za to, że uczestniczą w realizacji moich marzeń."


Źródło: worldsbk.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz