czwartek, 15 grudnia 2016

STK: Zespół Schacht Racing powraca

   Młody Duńczyk, Alex Schacht powróci do stawki kategorii Superstock 1000 wraz z zespołem Schacht Racing. Duńczyk rozpoczął międzynarodową kategorie od startów w kategorii Superstock 600, gdzie w 2012 r., zajął czwartą pozycję w klasyfikacji generalnej. Następnie przeszedł do klasy Superstock 1000 i od tamtej pory buduje swoje doświadczenie w tej klasie. W przyszłym sezonie będzie się ścigać na motocyklu Ducati.

Alex Schacht:

"   Po kilku latach walki w czołówce w kategorii Superstock 600, w klasie Superstock 1000 nie szło mi tak dobrze. Musiałem dobrze wszystko przemyśleć. Stwierdziłem, że mam wszystkiego dość, więc zrobiłem sobie rok przerwy. Ale szybko zaczęło mi tego brakować. Zupełnie bez treningu wystartowałem w duńskich mistrzostwach Superbike, byłem zupełnie bez formy, ale mimo to udało mi się zdobyć drugi tytuł z rzędu. Kiedy teraz wracam na padok, to myślę zupełnie inaczej, niż kiedy rozpoczynałem swoją karierę. Teraz chcę być motorem napędowym swojego zespołu. Wiem, że będzie to trudny sezon, z dużą ilością szybkich zawodników oraz zespołami fabrycznymi, jednak pokazałem w klasie Superstock 600, że możemy być konkurencyjni i jestem gotowy pokazać to na co nas stać."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz