niedziela, 25 grudnia 2016

WSS: Alessandro Zaccone w fabrycznym zespole MV Agusty

   Zespół MV Agusta Reparto Corse postanowił podpisać kontrakty z włoskim zawodnikiem Alessandro Zaccone na starty w sezonie 2017. 17-letni Włoch będzie ścigać się w Pucharze Europy Supersport, który jest równolegle rozgrywany wraz z Mistrzostwami Świata Supersport podczas europejskich rund. Jego kolegą zespołowym będzie Patrick Jacobsen, który będzie startować w całych mistrzostwach. 

Alessandro Zaccone:

"  Jestem bardzo zadowolony z okazji, jaką dał mi zespół MV Agusta Reparto Corse. MV Agusta jest historyczną marką i dla mnie dołączenie do tego zespołu znaczy bardzo wiele. Miałem już kontakt z F3 podczas testów w Jerez i od razu poczułem się dobrze na motocyklu jak i dobrze dogaduję się z zespołem. Nie mogę się już doczekać następnych testów."

   Alessandro Zaccone urodził się w 1999 r. w Rimini. W wieku zaledwie 4 lat, zaczął ścigać się na motocyklach. Z biegiem lat, zdobył kilka trofeów w krajowych mistrzostwach, przyciągając zainteresowanie zespołów, w ten sposób otrzymując możliwość startów w klasie Supersport.


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz