środa, 21 grudnia 2016

Ryuichi Kiyonari wraca do Japonii

   Ryuichi Kiyonari nie będzie się już ścigać w serii BSB, decydując się na powrót do Japonii i starty w Mistrzostwach Japonii. Japończyk zdobył w przeszłości trzy tytuły mistrza BSB ( 2006, 2007, 2010). Teraz powraca do Hondy, dołączając do zespołu Moriwaki Racing na sezon 2017, aby walczyć w klasie Superbike oraz podczas ośmiogodzinnego wyścigu na torze Suzuka. 

"   Jestem bardzo podekscytowany, że znów będę współpracował z Hondą. Szczerze mówiąc, musiałem kiedyś podjąć tą decyzję. Ścigałem się w BSB dłużej niż w jakiejkolwiek innej serii i Wielka Brytania była moim domem przez bardzo długi czas. Miałem do wyboru oferty od zespołów w BSB, ale także od japońskich zespołów i to była bardzo trudna decyzja. Ale Moriwaki ma długą historię w wyścigach, a ich plany na przyszłość są dostosowane do tego co chcę dalej robić, a to że wracam na Hondę było dodatkowym powodem, dla którego zgodziłem się na powrót do Japonii. Będę jechać w jednym zespole z Yukim Takahashim podczas wyścigu na torze Suzuka, więc nie mogę się już doczekać. Chciałbym podziękować wszystkim kierowcom i zespołom w BSB, a także organizatorom oraz wszystkim fanom w Wielkiej Brytanii, którzy okazywali mi wsparcie. Będę ścigać się gdzie indziej w przyszłym roku, ale mam nadzieję, że nadal będą mnie wspierać, tak jak japońscy fani. Jestem szczęśliwy, że wracam do Japonii i będę mógł się przed nimi zaprezentować."


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz