Broc Parkes:
" Mam nadzieję pojechać w czterech rundach, biorąc pod uwagę moje zobowiązania z Mistrzostwami Świata Endurance, mamy niestety dwie kolizje terminów, z rundami na torach Cadwell i Donington. W EWC zajmujemy drugie miejsce w klasyfikacji generalnej, więc miło by było wygrać cały sezon. Rano robiłem długie przejazdy na jednej oponie, tak samo zaczęliśmy drugi trening, dopiero pod koniec założyliśmy nową oponę, dzięki czemu znaleźliśmy się w pierwszej dziesiątce. Jestem bardzo zadowolony i wdzięczny, za to, że Tommy dał mi szansę, chcę ścigać się w BSB w przyszłym roku i muszę wszystkim udowodnić, że jestem wystarczająco dobry. Chciałbym zająć wysoką pozycję w kwalifikacjach, a także wyścigach. Mam nadzieję, że możemy uzyskać dobre rezultaty. W 90% wróciłem do pełnej sprawności, na torze nie mam problemu i jestem gotowy do walki."
Jason O'Halloran:
" Nie dokonaliśmy ogromnych zmian, ale to co testowaliśmy dzisiaj rano, testowaliśmy również na ostatnich testach na torze Cadwell Park. Chciałem to zrobić, ponieważ test był udany i dobrze czułem się na motocyklu. Ale dzisiaj rano nie do końca mogłem się wpasować w jazdę po tym torze. Zrobiliśmy jednak małą zmianę i od razu poczułem się lepiej na torze. Miałem bardzo dobre tempo na zużytych oponach i jestem bardzo zadowolony z moich czasów okrążeń. Wiem, że Shakey ma trochę przewagi nad nami i mamy jeszcze trochę do zrobienia, ale to był dobry dzień. I tak jestem szybszy niż kiedykolwiek na torze Brands Hatch i moje czasy są znacznie lepsze, niż te, które wykręciłem w kwalifikacjach w zeszłym roku, podczas dzisiejszej jazdy czułem się komfortowo i nie musiałem się za nikim holować."
Dan Linfoot:
" Jestem zadowolony z dzisiejszego popołudnia, byłem prawie tak szybki jak rano. Ale byłem tu szybszy niż kiedykolwiek wcześniej na tym torze. Motocykl, a także ja i zespół, jesteśmy o wiele lepsi niż w zeszłym sezonie. Drugie i czwarte miejsce w treningach to ścisła czołówka. W ten weekend naszym celem jest zdobycie dużej ilości punktów, ponieważ ostatnia runda na torze Thruxton okazała się katastrofą, więc nie mogę stracić w stosunku do Michaela Laverty'ego i Jamesa Ellisona. Zmieniliśmy kilka rzeczy przy hamowaniu silnikiem, być może wyszło gorzej niż wcześniej. Motocykl nie do końca zachowuję się tak jak bym tego chciał. Motocykl był zbyt agresywny przy wejściach w zakręty, co sprawiało mi duże roblemy, żeby płynnie przejeżdżać zakręty. Dzisiaj rano wydawało mi się, że wchodzę w zakręty zbyt szybko. Mimo wszystko jeśli dzisiaj jestem tak szybki, to w sobotę i niedzielę może być jeszcze lepiej."
Polub fanpage na Facebooku:
https://www.facebook.com/tymoteuszgawda/
Źródło: bikesportnews.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz